Sibersahne Seo, Webmaster forum ve Blogger Temaları ~ Popüler Kitaplık,Popüler kitap özetleri,en son çıkan kitaplar

22 Ocak 2012 Pazar

Sibersahne Seo, Webmaster forum ve Blogger Temaları

Webmaster Arkadaşlar Hepinize Merhaba Selamların En Güzeli Üzerinize Olsun;
Yazımı öyle site tanıyormuş gibi değilde sohbet ediyormuş gibi yazmak istiyor ve affınıza sığınıyorum.Çoğu blog ve webmaster forum yazarı arkadaşlar konuya başlarken denemelik olarak yazı yazıyorum demiş.Ben ise seo yarışmasına ilk defa katılıyorum,ilk defa seo çalışması için yazı yazıoyrum,ilk defa ödülü kazanmak için çabalıyorum ve hangi sıralarda çıkacağımı da oldukça merak ediyorum.Neyse gelelim konumuza konumuz Sibersahne Seo, Webmaster forum ve Blogger Temaları yarışmasına katılmak ve Google üzerinde ilk sıralara yerleşmek.Peki arkadaş nedir bu sibersahne?
Sibersahne Seo
Son yıllarda revaçta olan seo konusunda bilgi veren oldukça başarılı webmaster forumudur.Forum sisteminde oldukça yeni arkadaş fazla ve bu arkadaşların heyecanı siteyide heyecanlı kılmakta.Sitenin geleceği şimdiden parlak görünüyor ve bizde site yönetimine başarılar diliyoruz.

Webmaster Forum
Webmaster web sitesi düzenleyebilen ve geliştirebilen kişidir.Master kelimesi bu terimde uzman anlamında kullanılmaktadır.Webmasterlar php veya asp gibi bir programlama dilinin yanı sıra mysql, mssql gibi veritabanlarının en az bir tanesine hakim olmak zorundadır.Ve bu hakimiyeti sağlamak içinde sürekli diğer webmasterle etkileşim içinde olmaya çalışmalıdır.Sonuç olarakda bu etkileşim içindeğili Webmaster Forumları sağlar.Bu forumlarda bilgi paylaşımı yardımlaşma gerçekleşir.Ücretsiz eklentiler,kodlamalar,temalar paylaşarak paylaşımın gücü sergilenir.Örneğin blogspot temaları sibersahne.org sitesi tarafından ücretsiz olarak paylaşıma sunulmaktadır.
Sibersahne Seo, Webmaster forum ve Blogger Temaları
Son olarak yarışmadaki arkadaşlara başarılar diliyor bol hitli günler in nasip olmasını temenni ediyorum.Allaha emanet olun
Sibersahne Seo, Webmaster forum ve Blogger Temaları konu ile alakalı linkler:
seo
webmaster forum
blogger temaları
Seo ile alakalı görsel:

Benzer Kitaplar



Widget by Popüler Kitaplık

0 yorum: